חלוקת סלי מזון בחגים – כשאנחנו מאירים לבבות, כולם מרוויחים

חלוקת סלי מזון בחגים

חלוקת סלי מזון בחגים היא אחת הפעילויות שאנחנו הכי גאים בה בסעד ומרפא. אין כמו הרגע הזה, כשאנחנו מביאים שמחה ואור לבתים של משפחות חולים, חיילים ובני משפחותיהם, ואנשים שמתמודדים עם קשיים מכל הסוגים. בתקופות הכי קשות של השנה, בחגים, כשכולם מסביב לשולחן חוגגים, יש מי שצריך קצת עזרה כדי להרגיש שגם להם מגיע אור חג.
בדיוק שם אנחנו נכנסים לתמונה. כל חג אנחנו מתגייסים במלוא הכוח ומפיקים מאות סלי מזון לחגים, עמוסים בכל טוב, ומגיעים אל כל פינה בארץ. עבורנו, זה לא רק מזון, זו המתנה הכי גדולה שיכולה להיות – מתנה שמביאה איתה שמחה אמיתית.

 

למה חלוקת סלי מזון בחגים כל כך חשובה?

חגים זה הזמן שבו כולנו רוצים להיות מוקפים במשפחה, בחום, בשפע ובשמחה. אבל יש משפחות שלא תמיד יכולות להרשות לעצמן את זה. אם מדובר בחולים שנמצאים במרוץ מתמיד בין בדיקות וטיפולים, אם זה חיילים שנמצאים רחוק מהבית או אפילו משפחות של חיילים שנמצאות בעורף ומתמודדות לבד – כולם זקוקים לתמיכה.

הסלים האלה שאנחנו מחלקים הם הרבה מעבר לאוכל – הם מסר של אכפתיות. הם מחווה קטנה שמזכירה לכל מי שצריך, שיש להם על מי לסמוך, שיש מי שחושב עליהם. חגים יכולים להיות תקופה קשה במיוחד כשאין מספיק משאבים, ולפעמים גם מילה טובה או מנה חמה יכולים לעשות הבדל עצום. חלוקת סלי מזון בחגים מאפשרת לאותן משפחות לחגוג את החג כמו שצריך, עם כל מה שצריך על השולחן.

 

איך אנחנו מחלקים את סלי המזון?

כשאנחנו מתחילים לתכנן את חלוקת סלי המזון לחגים, מדובר במבצע של ממש. מהכנת הערכות ועד לשינוע שלהן לכל קצוות הארץ – כל מתנדב בעמותה משקיע את כל כולו. אנחנו מוודאים שכל ערכה כוללת את המוצרים הכי איכותיים, כדי שכל משפחה שמקבלת סל מזון תחוש שהיא מקבלת משהו מיוחד, משהו שמראה שאכפת לנו מהם באמת.

אנחנו מחלקים את הסלים בעיקר למשפחות חולים, חיילים ובני משפחותיהם, ולמי שנמצא במצוקה. בסוף, אין דבר יותר משמח מלראות את החיוך על הפנים של מי שמקבל את הסל – לדעת שברגע אחד הצלחנו להכניס קצת אור לבית.

 

ערכות מיוחדות לחיילים ולבני משפחותיהם

החיילים שלנו הם חלק מרכזי מהחברה הישראלית, והם אלו ששומרים עלינו, גם בחגים. בחזית או בעורף, אנחנו תמיד דואגים לחיילים ובני משפחותיהם – מוודאים שגם להם יש חג שמח, גם כשאין להם את כל האמצעים.
תרומות לחיילים הן חלק בלתי נפרד מהעשייה שלנו, ואנחנו מביאים להם ערכות מפנקות לחג עם כל מה שהם צריכים – מהמטעמים הכי שווים ועד מחוות קטנות שמעלות להם חיוך. אנחנו יודעים שבשדה הקרב אין הרבה מקום לחגיגות, אבל רגע קטן של חום והפתעה יכול לשנות להם את כל התחושה.

 

 

חלוקת סלי מזון בחגים

 

 

מה כלול בסל מזון לחג?

אנחנו בסעד ומרפא מבינים כמה חשוב שכולם ירגישו את אווירת החג בביתם. לכן, אנחנו משקיעים בערכות שמכילות הכל – ממוצרי יסוד כמו קמח, שמן וסוכר, ועד מנות מיוחדות לחג כמו עוגות, יינות ותבלינים ייחודיים. כל סל מזון מגיע ארוז בקפידה, וכולל כל מה שצריך לארוחת חג מפוארת ומשמחת.

הערכות גם כוללות פריטים מיוחדים שמותאמים לכל משפחה בהתאם לצרכיה. למשל, משפחות שיש בהן ילדים מיוחדים יקבלו ערכות שמותאמות לצרכים המיוחדים שלהם, וחיילים שמשרתים רחוק מהבית יקבלו ערכות שיעניקו להם רגע קטן של בית בשטח.

 

איך אפשר לעזור?

כל מי שרוצה להיות חלק ממה שאנחנו עושים, יכול להצטרף אלינו ולעזור לנו להמשיך לחלק את סלי המזון בחגים. אנחנו בעמותת סעד ומרפא עובדים כל השנה, אבל בתקופות החגים, הלחץ הכי גדול, ואנחנו צריכים את כל התמיכה שנוכל לקבל.
התרומות שלכם עוזרות לנו להפיק יותר ערכות, להגיע ליותר משפחות ולחיילים, ולהביא יותר אור ושמחה לאנשים שבאמת צריכים את זה.

אם אתם רוצים לעזור ולתרום, כל תרומה עושה הבדל. גם תרומה קטנה יכולה להפוך את החג של משפחה למיוחד, ולתת להם את התחושה שהם לא לבד. רוצים להצטרף למשפחה שלנו? לחצו כאן ותוכלו לתרום בקלות ובמהירות.

 

חלוקת סלי מזון בחגים – לא רק אוכל, אלא שמחה וחום בלב

בסופו של יום, חלוקת סלי מזון בחגים זה הרבה יותר מאוכל. מדובר בתרומה שמגיעה ישר ללב, ברגע של תשומת לב, אכפתיות והערכה. החגים הם זמן מיוחד בשנה, והמשפחות שמקבלות את הערכות מרגישות את ההבדל.

כשחג מתקרב ואנחנו בסעד ומרפא מתחילים לארגן את הערכות, אנחנו יודעים שזה הרבה מעבר למילוי צלחות. זו הדרך שלנו לחבק את האנשים שנמצאים במצוקה, להראות להם שהם חשובים, שאנחנו כאן בשבילם.